Latest Movie Releases and Reviews - Malaysian Movie BM 2009

[ Latest Movie Releases and Reviews ]

.:: Announcements ::.

  Welcome to .:: My Movies Review ::. Latest movie releases and reviews. This website is all about my personal share and comment about any latest movie releases and reviews. Please don't be hesitate to sign my Guestbook. Have fun and enjoy your journey here. Thank you.
Site menu
Share @ MyMoviesReview
zis FB

» If you like this page, click LIKE =D


» Share this page with your friends =D
Share


zis twitter

» Or you can share by Twitter =D


Celebrations




Tag Board
 
200
Adv @ MyMoviesReview
Ucoz
Tazkirah Agama
KampungFM
Kripkorn
Create to da future
Join Now!!! FuiYo.NeT
Make your order here!
Nickwarez
Fazminn.net
FREE MP3 DOWNLOAD.MUAT TURUN LAGU MP3 MELAYU PERCUMA.
Diary Of Jamal
MyMoviesReview
MyMoviesReview
MyMoviesReview
MyMoviesReview
MyMoviesReview
MyMoviesReview
MyMoviesReview
MyMoviesReview
MyMoviesReview


Latest Updated
[ 04 July 2011 ]
















.:: Advertisements ::.

.:: Latest News ::.

 

.:: Adv @ Nuffnang ::.



.:: Cerita Malaysia 2009 ::.

.:: 2011 ::.

  • » Haq The Movie - Malay (PG13)
  • » Khurafat - Perjanjian Syaitan - Malay (PG13)

.:: 2010 ::.

  • » Damping Malam - Malay (PG13)
  • » Hantu Kak Limah Balik Rumah - Malay (U)
  • » Jangan Pandang Belakang Congkak 2 - Malay (PG13)
  • » Janin - Malay (18)

.:: 2009 ::.

  • » Jangan Pandang Belakang Congkak - Malay (PG13)

.:: 2008 ::.

  • -none-
(Letak cursor anda di "Tajuk cerita" untuk melihat tajuk-tajuk cerita)



.:: Jangan Pandang Belakang Congkak - Malay (PG13)::.

Jangan Pandang Belakang CongkakJangan Pandang Belakang CongkakJangan Pandang Belakang Congkak

(Sumber Gambar: http://www.gsc.com.my/ )



Info Cerita:


Tarikh Keluaran: 4 Jun 2009

Bahasa: Malay

Genre: Lawak / Seram

Masa Cerita: 1 Jam 30 Minit

Pengarah: Ahmad Idham

Pelakon: Shaheizy Sam, Cat Farish, Mazlan Ahmad, Lisa Surihani



Sinopsis:

Saya tengok cerita ini pada 15 Julai 2009 di Golden Screen Cinemas (GSC) bersama kawan. Sebenarnya ini adalah kali kedua kami melihat cerita ini sebab kebetulan kami dapat tiket percuma. Jadi, kami tengok lah cerita ini lagi.

Jangan Pandang Belakang Congkak ni berkisahkan seorang datuk kat kampung ni yang membela saka. Semasa dia meninggal, dia nak wariskan saka dia kat pewarisnya. Jadi, terpilihlah Punai, Chad, dan Johan. Sebelum datuk mereka meninggal, dia ada tinggalkan wasiat iaitu mereka akan dapat semua harta dia dengan bersyarat kena tidur di rumah tu selama 3 hari berturut-turut dan jangan sentuh apa-apa pun barang terutama congkak dan jangan pandang belakang congkak itu. Tapi mereka ni degil. Mereka kacau juga dan terpandang belakang congkak tu.

Jadi, persoalannya berjayakah mereka membuang balik saka itu? Apakah onar yang mereka buat di kampung itu? Apakah watak Azlie Senario dalam cerita ini? Siapakah Lisa Surihani dalam cerita ini? Adakah mereka akan kekal jadi macam tu seumur hidup mereka? Jommmmm kita berubah juga dekat pawagam..hehe! Akhir kata dari kami, "WOW! ANAK EMAS MAK"

PENILAIAN:
Saya secara peribadi memberi 4 daripada 5 bintang untuk cerita ini. Cerita ini memang lawak walaupun terdapat beberapa babak yang seram. Walaupun karekter dalam cerita ini agak kebudak-budakan, tapi ianya tetap menghiburkan hati =D

KATA KUNCI: Cerita terbaru , cerita Malaysia , Jangan Pandang Belakang Congkak

Disediakan oleh: zynnea



.:: Adv @ ChurpChurp ::.



ChurpChurp ChurpChurp Tune Talk HALLS WebMatrix

.:: Advertisements ::.



Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly

BIREJJI

ProPTC

Buxiftie

INCRASEBUX

iPanelOnline

iPanelOnline

1:1 Traffic Exchange

Submit your content Every Day to 25 social bookmarking sites, all on unique C class IPs... FREE

.:: Tags Cloud ::.



Adv @ ChurpChurp
ChurpChurp

ChurpChurp
Bring your friends to sign up today and get rewarded RM 1.00 per friend invited.


ChurpChurp

ChurpChurp
Why am I still in the middle of the track?! I need to overtake my friends to get the iPad 2! #Churp2race


Tune Talk

Tune Talk
Hey guys! Wanna catch your favourite local band rocking the stage for Incubus' opening? Cast your vote now! #TTIncubusKL


HALLS

HALLS
Shocketeer! Wake those sleepwalking citizens of Shockville with the invigorating vapour action of HALLS Candy!


WebMatrix

WebMatrix
Good news! Now you can create, customize and publish websites for free with WebMatrix! #Webmatrix


Clock & Calender
Calendar
«  December 2016  »
SuMoTuWeThFrSa
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Search
Google Adsense
Adv @ Nuffnang
Join us @ ChurpChurp
zis ChurpChurp

How does getting rewarded through sharing sounds like to you? Join #ChurpChurp today and bring more friends to the community!
Link To Us
My Movies Review


 
» PM zis to exchange link

Our poll
What do you think about My Movies Review?

Total of answers: 8
Catagories

» Malaysian Movies (21)
» Hollywood Movies (35)
» Japanese / Korean Movies (2)
» Chinese Movies (5)
» Thailand Movies (6)
» 3D Movies (6)

User Information


Welcome Guest | RSS

Main | Registration | Login

Currently visit on:
Sunday, 04/12/2016, 3:12 PM



Login form
Statistics



Total online: 1
Guests: 1
Users: 0



Who is online:



Users who have visited the site for the current day:



Greeting to our newest member:

  • zis on 5:42 AM 08/01/2011
  • Test on 7:13 PM 20/01/2011
  • Robot-tester on 4:13 PM 03/02/2011
  • ad on 5:14 PM 11/03/2011
  • Nev3rthel3sS™ on 9:49 AM 26/07/2011
  • Mark on 1:48 AM 08/10/2012
  • zis1310 on 7:46 AM 22/12/2012
  • Ducky on 5:14 PM 08/07/2014
  • ibcote on 7:47 AM 03/02/2016



  • .:: All content Copyright © of My Movies Review 2008 - 2016 . All Rights Reserved Original ® By [ zís ] ::.
    Disclaimer: We are not responsible of any losses or damaged that occur because of using the information in this website.
    == Designed and created by [ zis ] ==||== Hosted by uCoz ==||== Disclaimer ==||== Privacy ==||== Terms ==||== Sitemap ==||== RSS ==